War Hospital – X-Ray
Zagraj w ten ekskluzywny rozdział, aby zmierzyć się z nowymi przeciwnościami i odkryć historię Marii Curie oraz jej rolę w medycynie wojskowej.
W tym opcjonalnym rozdziale Maria Curie znajduje się w pobliżu twojego szpitala i wymaga twojej pomocy. Dzięki swojej furgonetce rentgenowskiej i wyjątkowym talentom słynna uczona może być cennym wsparciem w ratowaniu większej liczby żołnierzy.