Warborne Above Ashes
● Non-stop Action: A PVP lover’s dream – always live opponents, always real challenges.
● Lightning Combat & Long Wars, Take All: Join epic cross-faction territory battles. Test your strategy, teamwork, and patience.
● 1v1 to 100v100: Fight solo, with friends, or in massive 200-player battles. No team size worries.
● Dynamic Encounters: Unscripted combat erupts anywhere - solos, revenge missions, massive brawls, or chaotic multi-faction melees. Every fight feels fresh.
● Ready in 30 Mins: Skip story quests and leveling. Create your character and fight anywhere, anytime.
● Endless Builds: Recruit 40+ unique Drifters, mix 100+ gear pieces across 12 sets, choose vehicles + dozens of tactical items. Forge your own playstyle.
● Veterans’ Playground: Show your skill and creativity. Use abilities, terrain, gadgets, buildings, vehicles – even enemies! – to dominate.
● Behemoths & War Machines: Ride behemoths or command war machines to shatter the battlefield.
● Guild Playground: Elite guilds clash for dominance. Who’s the strongest and most united?
● Lag-Free: Powered by Streaming Runtime Virtual Texturing, we deliver true 100v100 battles with zero lag. Every move counts.