Warface: Clutch — “Leprechaun’s Gold” pack
Celebrate St. Patrick's Day with this unique Pack! Pack contains: - 500 credits - 2000 details - A “Shamrock” version of the Hunting Knife - “Four-Leafed Clover” achievement Note: The pack is a time-limited offer.