Warface GO: FPS gry strzelanki
Warface: GO to wojskowy shooter akcji oparty na drużynach, w którym wszystko zależy od twoich umiejętności strzeleckich.
Warface GO - strzelanka, w której ciągle pojawiają się nowe mapy, bronie, wyposażenie i skórki postaci.