Wargame: Red Dragon — Double Nation Pack: REDS
Jugosławia i Finlandia wchodzą do gry po stronie PACT-u w Wargame: Red Dragon. 186 nowych wspaniałych jednostek pogłębia strategiczne wyzwania dla miłośników widowiskowego RTS-a studia Eugen Systems.
Jugosłowiańska Armia Ludowa jest wysoko zmechanizowaną siłą bojową — potężne czołgi i bojowe wozy piechoty są wspierane przez wielozadaniowe systemy SAM/SPAAG oraz wiele modeli rodzimych jednostek powietrznych. JAL korzysta z czterech wariantów czołgu podstawowego M-84 oraz z cięższych czołgów, takich jak M-91 Vihor. Wojska jugosłowiańskie używają także wielu modeli transportera BOV oraz transporterów M-60 APV, M-80 IFV… a siły powietrzne wystawiają cztery samoloty rodzimej produkcji (Jastreb, Super Galeb, Orao i Novi), dostępne w grze w siedmiu wariantach. Siłami Jugosławii można kierować w koalicji z Czechosłowacją.
W nowym pakiecie państw dostępna jest także armia finlandzka. Wojska finlandzkie znakomicie sprawdzają się w zadaniach rozpoznawczych, wymagających zarówno dyskrecji, jak i większej siły uderzeniowej. Dodatek wprowadza nowy typ jednostki, operatorów quadów, wyposażonych w FDF Mönkijä — małego i zwinnego jeepa. Siły rozpoznawcze są wspierane przez potężną piechotę, dysponującą oddziałami szturmowymi i komandosami wyspecjalizowanymi w technikach walki w przestrzeniach zamkniętych — co pozwala na bardzo skuteczne oczyszczanie terenów miejskich i leśnych.
Wojsko fińskie korzysta z ciężkich moździerzy i dział, takich jak TelaKrH 66, 122 mm PSH 74 (Gvozdika) i 152 mm TELAK 91, oraz z unowocześnionych czołgów podstawowych, jak np. T-72M1MOD. Nie należy także zapomnieć o kultowym StuG III („Sturmi”)!