Wargame: Red Dragon - Double Nation Pack: REDS
Yugoslavya ve Finlandiya, Wargame: Red Dragon'ın ANTLAŞMA tarafını güçlendirmeye geliyor ve 186 yeni muazzam birimle Eugen Systems'ın muhteşem RTS'sine daha fazla stratejik derinlik katıyor.
Son derece mekanize Yugoslav Halk Ordusu, güçlü tankları ve IFV'leri çok yönlü SAM/SPAAG silah sistemleri ve yerli hava taarruz taşıtlarıyla destekliyor. M-84 MBT'nin dört türünü ve M-91 Vihor gibi daha ağır tankları da içeriyor. Yugoslavya aynı zamanda M-60 APV, M-80 IFV gibi pek çok BOV zırhlı savaş aracı türü kullanıyor. Yugoslav Hava Kuvvetleri'nde oyun içinde yedi tür olarak modellenen en az dört yerli uçak (Jastreb, Super Galeb, Orao ve Novi) bulunuyor. Yugoslavya, Çekoslovakya ile koalisyon kurularak oynanabiliyor.
Bu yeni Nation Pack'te Fin Ordusu da bulunuyor. Mükemmel keşif kabiliyetiyle gizlilikten güce kadar pek çok seçenek sunuyor. Finlandiya'da yeni birim türü bulunuyor: küçük ve çevik bir arazi taşıtı olan FDF Mönkijä'yı kullanan ATV sürücüleri. Bu keşif gücünün arkasında, CQC MG'den hücum kıtaları ve komandolarla birlikte FDF'ye kentsel ve ormanlık bölgeleri temizlemek için olağanüstü bir imkân sunan kuvvetli bir piyade kadrosu bulunuyor.
Fin Ordusu'nun kadrosu aynı zamanda TelaKrH 66'dan 122mm PSH 74 (Gvozdika) ve 152mm TELAK 91'e kadar uzanan ağır havanlardan, T-72M1MOD gibi modernleştirilmiş MBT'ye kadar çok çeşitli ağır topçu birlikleri içeriyor. İkonik StuG III'ü (diğer bir deyişle "Sturmi"yi) unutmamak gerek!