Wargame: Red Dragon - Nation Pack: Israel
Satış sayısı milyonlara ulaşan Wargame serisi, İsrail ordusunu içeren yeni bir Nation Pack DLC ile geri döndü. Topluluğun oylarıyla seçilen, modifiye edilmiş yabancı ekipmanları geniş kapsamlı kullanan çok yönlü İsrail ordusu, 96 yeni birimle savaşa katılarak Eugen Systems'ın muhteşem RTS'sine derinlik katıyor.
Tek başına oynanabilen bir ulus olan İsrail, Tzahal'ın en çok oynanan destelere karşı koyabilmesini sağlayan çeşitli silahlar ve taşıtlar sunuyor. İsrail'in çok sayıda yerli tasarımından biri olan efsanevi Merkava tank ailesinin yanı sıra, orduda büyük ölçüde modifiye edilmiş ithal birimler de bulunuyor. Bunlar arasında daha önceki savaşlardan kurtarılan İngiliz Centurion, Amerikan M60'ları, Fransız Mirage III ve V, Sovyet T-55 ve PT-76 bulunuyor.
Üst düzey silah uzmanları, 2. Dünya Savaşı Sherman tankına monte edilmiş, kundağı motorlu 160 mm'lik dev havan Makmat'ı; Centurion gövdesinde Çok Namlulu Roketatar Sistemi MAR-290'ı veya ağır zırhlı Merkava gövdesinde Fin silahını gururla taşıyan Sholef'i çok sevecek.
Son derece çok yönlü olan Tzahal, eksiksiz piyade kadrosundan ve etkin güdümlü tanksavar füzesi tasarımlarından güç alarak uzun menzilden gözlem yapıp hasar veriyor. Spike, MAPATS, LAHAT birimleri ve ünlü Nimrod füzesiyle son derece isabetli vuruşlar yapabiliyor. Tzahal aynı zamanda karadaki piyadelerini desteklemek için Lahatut ve Tzefa helikopterleri gibi hava taşıtlarını verimli kullanıyor.