Wargame: Red Dragon - Russian Roulette [10'a 10 Harita]
Russian Roulette haritası, orduları karşı karşıya getirmek yerine birbirine karıştıran, yenilikçi ve dairesel bir seviye tasarımına sahip. Haritanın uçlarında altı ikiz konuşlanma bölgesi içeren Russian Roulette, dönüşümlü olarak her tarafa üçer bölge sağlayarak başlangıçtan itibaren birbirlerine yandan saldırmalarını mümkün kılıyor.
Wargame: Red Dragon serisinde rekorlar kıran Russian Roulette, oyun için tasarlanan en büyük oynanabilir bölgeyle büyük ölçekli manevralara olanak tanıyor. Aynı zamanda yoğunluğu en yüksek alanlara ve oynanış unsurlarına sahip olan bu harita, pusulara ve sinsi taktiklere uygun bir ortam sağlıyor.