Wargame: Red Dragon - Second Korean War
Bir yıl önce Mikhaïl Gorbachev'e karşı yapılan ve başarıyla sonuçlanan darbenin ardından 1992'de geçen, yeni bir tek oyunculu hikâye içerir. Partinin eski muhafızları Sovyet düzenini ayağa kaldırarak Asyalı komünist komşularına yaklaştı, ancak Batı ile zıtlaşan bir yola düştü. Çin, Kuzey Kore ve Sovyetler Birliği'nin kuvvetli BM koalisyonlarıyla karşı karşıya geldiği Kore yarımadasında tarihin tekerrür etmesi an meselesi.
Second Korean War aynı zamanda 12 yeni birimle birlikte birkaç sürpriz çok oyunculu özellikleri getiriyor! Ulus başına bir tane olan bu birimler, oyunun yayınlanmasından itibaren topluluk tarafından en çok istenenler arasından veya ana vatanlarının destesindeki boşlukları doldurmak amacıyla seçildi.
Wolverine – Hareket kabiliyeti yüksek bir gövdeye sahip, hafif uçaksavar füzesi (Kanada)
M1992 SPAAG – İki adet 30 mm hızlı atışlı topa sahip, modern uçaksavar taşıtı (Kuzey Kore)