Wargame Red Dragon - The Millionth Mile
The Millionth Mile is the first free DLC for Wargame: Red Dragon. Focusing on the Eastern Bloc coalition, it will feature more than 60 new units for Poland, Czechoslovakia & East-Germany.
But The Millionth Mile will also introduce a brand new kind of unit, in the form of AShM (anti-ship missile) truck carrier, which are missile artillery units capable of engaging ships over a long distance, from land. 6 of those will be included, split as 3 per alliance.