Wargame: Red Dragon — The Millionth Mile
Jednak The Millionth Mile wprowadza do gry również zupełnie nowy rodzaj jednostki w postaci transportera pocisków AShM (przeciwokrętowych pocisków manewrujących), dzięki któremu możliwe jest ostrzeliwanie statków na dalekich dystansach i z lądu. Do gry trafia 6 takich jednostek — po 3 na każdą stronę konfliktu.