Wargame: Red Dragon
Klasyka gatunku RTS w najlepszym wydaniu! Seria Wargame wraca do służby w grze, która jest większa, bardziej złożona i imponująca niż kiedykolwiek. W Wargame: Red Dragon toczysz wojnę na duża skalę, w której ścierają się ze sobą siły Zachodu i krajów bloku komunistycznego.
1991: dwa bloki walczą ze sobą w nowym regionie: Azji. W konflikcie uczestniczą również inne kraje: Japonia, Chiny, Korea Północna, Korea Południowa, Australia i Nowa Zelandia.
Mając do dyspozycji zasoby wojskowe wszystkich 17 narodów uczestniczących w wojnie, tworzysz armię złożoną z aż 1450 wiernie odwzorowanych jednostek! Dowódź czołgami, samolotami, helikopterami, nowymi okrętami i jednostkami wodno-lądowymi w intensywnych bitwach o niezrównanej głębi taktycznej. Poznaj ukształtowanie terenu zróżnicowanych, niezwykle realistycznych pól bitew, zapanuj nad nowymi obszarami morskimi i zmień bieg historii w konflikcie opracowanym i zaprojektowanym z ogromną dbałością o szczegóły przez studio Eugen Systems.
Dzięki nowemu systemowi dynamicznej kampanii Wargame: Red Dragon oferuje wspaniałe wrażenia w trybie dla pojedynczego gracza. Gra zawiera także rozbudowany tryb wieloosobowy, w którym może ze sobą rywalizować jednocześnie nawet 20 graczy.