Warhammer 40,000: Battlesector – Blood Angels Elites
Dwie nowe elitarne jednostki dołączają do Krwawych Aniołów (Blood Angels) w walce o wyzwolenie Baal Secundus: terminatorzy szturmowi (Assault Terminators) i krwawi strażnicy (Sanguinary Guard).
Terminatorzy szturmowi mają do wyboru niszczycielski arsenał broni białej i mogą używać zdolności Atak za liniami wroga (Deep Strike), aby eliminować wartościowe cele. Szpony błyskawicy (Lightning Claws) pozwalają rozprawić się z chmarami gauntów, a uzbrojeni w młot gromów i tarczę burzy terminatorzy przeradzają się w potwornych myśliwych, którzy są w stanie wytrzymać najsilniejsze ataki.
Krwawi strażnicy – osobista straż Dantego – to niesłuchanie uzdolnione, szlachetne Krwawe Anioły. Są znakomitymi wojownikami i doradcami Zakonu. Walczą ku czci Wielkiego Anioła Sanguiniusa, ich komandora Dantego i pierwszego krwawego strażnika – Azkaellona.
Krwawi strażnicy mają do dyspozycji bogate wyposażenie, w tym ozdobne plecaki odrzutowe, które ułatwiają przemieszczanie się po polu bitwy, i liczne bronie. Montowane na nadgarstku boltery Angelus (Angelus Boltguns) i piekielne pistolety (Inferno Pistols) powstrzymają atak wroga, zaś miecze i topory Encarmine przetną najgrubszy pancerz Xenosa. Ponadto zdolność Spadkobierców Azkaellona (Heirs of Azkaellon) pozwala krwawym strażnikom uderzać z ogromną precyzją i furią, a siła ataku jest dodatkowo wzmocniona, gdy strażnicy znajdują się w sąsiedztwie dowódcy bazy.
Ten dodatek pozwala dodać terminatorów szturmowych i krwawych strażników do armii w kampanii dla pojedynczego gracza Age of Crimson Dawn, a także w potyczkach dla pojedynczego gracza i w trybie wieloosobowym.