Warhammer 40,000: Battlesector - Blood Angels Elites
İki yeni seçkin birim, Baal Secundus'u özgürleştirmek için verdikleri savaşta Blood Angels'a katılıyor: Assault Terminator'lar ve Sanguinary Guard.
Assault Terminator'lar, Blood Angels Cephaneliği'nin en özel ve değerli eserlerini taşır. Her bir Terminator zırhı seti, ustalıkla işlenmiş ve binlerce savaştan kalma hasar izleri taşıyan savaş makineleridir. Bu çok bilindik kalıntılar, görevleri her zaman en zor ve tehlikeli saldırılara öncülük etmek olan 1st Company'nin seçkin savaşçılarına bahşedilmiştir.
Assault Terminator'ların, arasından seçim yapabilecekleri yıkıcı yakın mesafe silahları vardır ve çok önemli hedefleri seçip ortadan kaldırmak için Deep Strike becerilerini kullanabilirler. Lightning Claw'lar, gaunt sürülerini pençelerle alt etmeye yardım ederken Thunder Hammer ve Storm Shield kombinasyonu da Terminator'ları, en zorlu saldırılara bile dayanabilecek canavar avcılara dönüştürür.
Dante'nin şahsi koruması Sanguinary Guard, Blood Angels asaletinin ve becerisinin timsalidir. Sanguinary Guard, Chapter'ın en iyi savaşçıları ve danışmanlarıdır. Savaştaki becerileri Great Angel Sanguinius'a, Lord Commander Dante'ye ve Sanguinary Guard'ın kurucusu Azkaellon'a yaraşır niteliktedir.
Sanguinary Guard'ın savaş alanında ilerlemesine yardımcı olan şatafatlı Jump Pack'leri ve bir cephanelik dolusu savaş gereci seçeneği de dâhil olmak üzere kullanabileceği birçok aracı var. Bilekte taşınan Angelus Boltgun'lar ve Inferno Pistol'lar düşman saldırılarını durdururken Encarmine Kılıçları ve Baltaları, en sert xenos zırhlarını bile delip geçebilir. Ayrıca Heirs of Azkaellon kabiliyeti, Sanguinary Guard'ın daha fazla isabetle, öfkeyle ve HQ Commander'a yakın olduğunda daha da fazla güçle vuruş yapmasını sağlar.
Bu DLC'de Assault Terminator'ları ve Sanguinary Guard'ı, Kızıl Şafak Çağı'ndaki (Age of Crimson Dawn) tek oyunculu hikâye moduna, tek oyunculu Skirmish'ine ve çok oyunculu ordularına ekleyebilirsin.