Warhammer 40,000: Battlesector – Daemons of Khorne
Napędzane osnową uosobienia wściekłości i przemocy są najnowszą grywalną frakcją w Warhammer 40,000: Battlesector. Osiem morderczych jednostek, w tym budzący postrach Demoniczny Książę (Daemon Prince), jest dostępnych, by sprowadzić Chaos na galaktykę.
Napędzane osnową uosobienia wściekłości i przemocy są najnowszą grywalną frakcją w Warhammer 40,000: Battlesector. Osiem morderczych jednostek, w tym budzący postrach Demoniczny Książę (Daemon Prince), jest dostępnych, by sprowadzić Chaos na galaktykę. Sprowadź swoje armie Krwawych Legionów (Blood Legions), by grać w trybach potyczki i wieloosobowym lub weź udział w kampanii supremacji planetarnej (Planetary Supremacy).
Pełni wściekłości i nienasyconej żądzy mordu Krwiopuszcze (Bloodletters) i Krwiomiażdzyciele (Bloodcrushers) są gotowi, by ruszyć do bitwy, a Mięsne Ogary (Flesh Hounds) bezlitośnie mordują tych, którzy odważyli się urazić Boga Krwi (Blood God). Te potworne monstra prowadzone są do walki przez Krwawych Mistrzów (Bloodmasters): potężne demony, które wykorzystują mroczne rytuały, aby stworzyć wyrwę w tkance rzeczywistości, pozwalając większej liczbie ich pobratymców wdzierać się do świata i przelewać krew dla swego wiecznie spragnionego boga.
Działo Czaszkowe (Skull Cannon), machina wojenna stworzona w piecach tronu Boga Krwi, przemierza pole bitwy, zbierając po drodze czaszki poległych, by użyć ich jako amunicji potrzebnej do dalekich i śmiercionośnych salw ognia. Nikt nie skryje się przed potężnym działem żniwiarza na Rozdzieraczu Dusz (Soul Grinder), diabolicznym połączeniu demona i maszyny, które posyła salwy przepełnione nienawiścią.
Stworzeni z nieskończonego gniewu Pana Wojny (Lord of War) i uzbrojeni w Wielki Topór Khorne'a (Great Axe of Khorne), potężni Krwiopijcy przemierzają pole bitwy, a ich przybycie zwiastuje śmierć wszystkich tych, którzy staną na ich drodze. Te Większe Demony (Greater Daemons) posiadają również szereg specjalnych zdolności, które zwiększają ich moc, a ich ogromne skrzydła pozwalają im wznieść się nad polem bitwy w poszukiwaniu kolejnych szczątek do Tronu Czaszek (Skull Throne).
Demoniczny Książę, niegdyś śmiertelnik, otrzymuje dar bycia demonem od Mrocznego Boga (Dark God), którego czci. Po otrzymaniu tego drogocennego daru każdy Książę Demonów zostaje wyposażony w morderczo ostre szpony, a także Piekielne Działo (Infernal Cannon) i śmiercionośną broń do walki wręcz. Nikt nie ma szans w starciu z Piekielnym Mieczem (Hellforged Sword) czy Demonicznym Toporem (Daemonic Axe).
Każda jednostka charakteryzuje się wyjątkowym, starannie wykonanym modelem oraz unikalnymi zdolnościami specjalnymi. Ponadto zyskujesz dostęp do zupełnie nowych zdolności kwatery głównej, które przynoszą korzyści całej frakcji: Aury Terroru (Aura of Terror), Echa Bezkresnej Furii (Echoes of Endless Fury) i Krwawej Dziesięciny (Blood Tithe).