Warhammer 40,000: Battlesector – Daemons of Khorne
Warhammer 40,000: Battlesector'deki en yeni oynanabilir fraksiyon, öfke ve şiddet ile kötü yola sapmışlığın tezahürleridir. Aralarında korkunç İblis Prens'in (Daemon Prince) de bulunduğu sekiz cani birim, galaksiye Kaos'u getirmek için hazır. Çatışmalarda, çok oyunculu savaşlarda veya bir Planetary Supremacy kampanyasında görev almaları için Blood Legion'lardan oluşan ordularını getir.
Bloodletter ve Bloodcrusher'lar, öfke ve doymak bilmez bir katliam ihtiyacıyla körüklenen savaşa hücum etmeye hazırken Flesh Hound'lar, Kan Tanrısı'nı (Blood God) gücendirmeye cüret edenleri acımasızca avlıyor. Bu dehşet verici yaratıkları savaşa yönlendiren Bloodmaster. Gerçekliğin dokusunda bir yırtık oluşturmak için karanlık ritüeller kullanan güçlü İblisler, kendi türlerinin, susamış tanrıları için kan dökmesine izin veriyor.
Kan Tanrısı'nın (Blood God) tahtının ocaklarında dövülmüş bir savaş makinesi olan Skull Cannon, uzun menzilli ateş ve ölüm yaylım ateşi için cephane olarak kullanılmak üzere ölülerin kafataslarını toplayarak savaş alanında ilerliyor. İblis ve makinenin şeytani bir karışımı olan ve saf nefret yaylım ateşi açan Soul Grinder'ın güçlü Harvester Cannon'u karşısında kimse güvende değil.
Kan Tanrısı her zaman en yüce şampiyonlarına güvenebilir: Bloodthirster'lar ve İblis Prensler.
Lord of War'un sonsuz öfkesinden yaratılan ve Great Axe of Khorne ile donanmış olan kudretli Bloodthirster'lar savaş alanında dolaşıyor ve önlerinde duran herkesin ölümünü müjdeliyor. Bu Greater Daemons ayrıca güçlerini artırmak için bir dizi özel yetenek getirirler. Devasa kanatları, Skull Throne için daha fazla kafatası aramak üzere savaş alanında uçmalarına olanak tanır.
Bir zamanlar ölümlü olan İblis Prens'e, taptıkları Dark God tarafından İblislik armağanı verildi. Bu değerli hediyeyi aldıktan sonra her İblis Prens'e bir Infernal Cannon ve taşıdıkları ölümcül yakın dövüş silahlarına ek olarak ölümcül derecede keskin pençeler verilir. Hellforged Sword veya Daemonic Axe karşısında hiç kimsenin şansı yoktur.
Her birim kendine özgü, özenle hazırlanmış modellere ve benzersiz özel yeteneklere sahiptir. Ayrıca tüm fraksiyona fayda sağlayan yepyeni Karargâh yeteneklerine eriş: Aura of Terror, Echoes of Endless Fury ve Blood Tithe.