Warhammer 40,000: Battlesector – Necrons
Przez sześćdziesiąt milionów lat Nekronowie byli uśpieni w swoich grobowcach. Teraz pojawią się w Battlesector!
Dodatek z frakcją Nekronów to czternaście nowych jednostek dla Warhammer 40,000: Battlesector. Zawiera wyjątkowe mechaniki rozgrywki, rodzaje broni i umiejętności, które przyniosą chwałę powracającemu imperium Nekronów.
Dzięki ciałom wykonanym z Żywego Metalu (Living Metal) i Protokołom Reanimacji (Reanimation Protocols), które pozwalają wskrzesić poległych, ci starożytni wojownicy mogą maszerować bez końca. Wyjątkowa mechanika Momentum sprawia, że armią Nekronów gra się jak żadną inną.
Wśród przywódców znajduje się władca Nekronów, z protokołami dowodzenia (Command Protocols) potęgującymi moc otaczających go sił, oraz potężny Plasmancer, o niszczycielskiej sile rażenia i wielu destrukcyjnych możliwościach.
Nekronowie mają wiele narzędzi do zdominowania pola bitwy. Wojownicy (Warriors) i Nieśmiertelni (Immortals) maszerują nieustanie w kierunku wroga, a nieustraszeni Gwardziści (Lychguard) oraz szybko adaptujący się Pretorianie Triumwiratu (Triarch Praetorians) zapewniają elastyczność w każdej sytuacji.
Niesamowita celność Snajperów (Deathmarks) i Sześciorękich Niszczycieli (Hexmark Destroyers) zmusi przeciwników do ukrycia. A destrukcyjne ataki Niszczycieli Skorpekh (Skorpekh Destroyers) przełamią najsolidniejsze linie obrony.
Ciężkie Niszczyciele Lokhust (Heavy Lokhust Destroyers) zapewnią druzgocące ataki na polu bitwy, a Barka Anihilacji (Annihilation Barge) pozostawi ślad zniszczeń wszędzie, gdzie się pojawi. Wykorzystaj wszechstronne Grobowe Ostrza (Tomb Blades), żeby wyprowadzić w pole pomniejsze rasy albo siej zniszczenie z powietrza przy pomocy Kosy Zagłady (Doom Scythe).