Warhammer 40,000: Battlesector - Necrons
Necron fraksiyon DLC'si, Necron imparatorluğunun dönüşünü ihtişamlı kılacak benzersiz oynanış mekanikleri, silahlar ve yeteneklere sahip on dört yeni birimi Warhammer 40,000: Battlesector'a getiriyor.
Yaşayan Metal (Living Metal) ile yapılan bedenler ve ölüleri diriltebilen Diriltme Protokelleri (Reanimation Protocols) ile bu antik savaşçıların amansız ilerleyişinin bir sonu yok. Benzersiz Momentum mekanikleri Necron ordusunun oynanışını farklı kılıyor.
Merkez liderleri arasında Komuta Protokolleri (Command Protocols) çevreleyen güçlerin gücünü artıran Necron Overlord ve birden çok yıkıcı yeteneği ile yüksek hasar verebilen bir nuker olan görkemli Plasmancer var.
Necron'lar savaş alanına egemen olmak için pek çok araca sahip. Savaşçılar (Warriors) ve Ölümsüzler (Immortals) rakiplerine karşı amansız bir şekilde ilerlerken inatçı Lychguard ve uyumlu Triarch Praetorian'lar her durum için taktiksel esneklik sağlıyor.
Deathmark'ların ve Hexmark Destroyer'ların nokta atışı isabet gücü rakiplerine siper almayı zorunlu kılacak. Ancak Skorpekh Destroyer'ların yıkıcı saldırısı en güçlü savunmaları bile yerle bir edecek.
Ağır Lokhust Destroyer'lar savaş alanı boyunca yıkıcı saldırılar gerçekleştiriyor ve Annihilation Barge gittiği her yerde kaçınılmaz bir yıkımı peşinden sürüklüyor. Çok amaçlı Tomb Blade'leri kullanarak küçük ırklara karşı avantaj elde et ya da Doom Scythe ile hava saldırısı yaparak gökyüzünden ölüm yağdır.