Warhammer 40,000: Battlesector - Orks
The most warlike race in the Galaxy, Orks live for the joy of battle and are always chasing their next big Waaagh! They arrive in Warhammer 40,000: Battlesector with fifteen super-killy units that are all armed to da teef and overflowing with Dakka!
The Bad Moons Ork Clan are notorious for having the fastest growing teef and therefore the most wealth, which also means they have the biggest and snazziest guns. As their clan momentum grows their Dakka gets more accurate and even more killy!
Ork Boyz feed off the Waaagh energy of the mob, and inspire each other to even greater acts of ferocity. Ork boyz love nothin’ more than getting stuck into a good scrap and a group of Boyz, Nobz and Grots is a big green fungal momentum machine!
Every good Waaagh needs a ferocious Warboss at its head. A towering slab of muscle and aggression, the Warboss is only rivalled in size by the Meganobz in their Big Mek built mega armour or the super stompy Deff Dreads.
Orks might not be famed for their accuracy but what they always bring is the most dakka and the Battlesector boyz are no different! Lootas wield heavy-duty Deffguns, that lay down terrifying amounts of dakka whilst the Flash Gitz love to show off their snazzy we apons that are right killy and give the enemy a solid krumpin’.