Warhammer 40,000: Battlesector – orkowie
Orkowie to najbardziej wojownicza ze wszystkich ras zamieszkujących galaktykę. Istoty te żyją dla radości czerpanej z walki i nieustannie podążają za kolejnym wielkim Waaagh! Warhammer 40,000: Battlesector oferuje piętnaście niezwykle zabójczych, „uzbrojonych po zemby” jednostek orków dysponujących ogromnymi zapasami dakka!
Złe Ksienżyce to klan orkowy znany z najszybciej rosnących „zembuf”, a co za tym idzie – największego bogactwa i najpotężniejszych, odlotowych giwer. Gdy klan nabiera rozpędu, jego dakka stają się celniejsze i jeszcze bardziej zabójcze!
Orkowe Chopaki karmią się energią tłumu Waaagh i wzajemnie zachęcają się do coraz większych aktów okrucieństwa. Uwielbiają dobrą bitkę, a w połączeniu z Grotami i Burszujami tworzą wielką, niepowstrzymaną, zieloną maszynę!
Być może orkowie nie są znani z wybitnej celności, ale zawsze dysponują największą ilością dakka… a tego Battlesector ma na pęczki! Przykładowo, Szabrownicy dzierżą ciężkie Megaspluwy zalewające wroga ogromną siłą ognia, a Gadżeciarze popisują się bardziej wyrafinowanymi, acz równie zabójczymi spluwami.