Warhammer 40,000: Battlesector – Sisters of Battle
Adepta Sororitas to istoty o czystych sercach i intencjach, które od narodzin wychowuje się tak, by wielbiły jedynie Imperatora (Emperor). Znane także jako Siostry Wojny (Sisters of Battle), e czasie bitwy z odwagą rzucają się w wir walki, a za tarczę służy im fanatyczne oddanie i dyscyplina wyniesiona na wyżyny ludzkich możliwości. Sprzeciwiają się wszelkiej herezji i zrobią absolutnie wszystko, by ją wyplewić bez względu na to, gdzie i kiedy się pojawi.
Adepta Sororitas to pradawny zakon, który od zawsze działa w służbie Imperatora (Emperor). Niezachwiana wiara i wymagające szkolenie zapewniają im hart ducha, który niełatwo znaleźć wśród tych, którzy służą Imperium. Boska ochrona, być może pochodząca od ducha samego Imperatora (Emperor), sprawia, że każda siostra jest niezłomnym bastionem, któremu niestraszne bluźnierstwa i herezje. 15 jednostek Zakonu w każdej chwili gotowych jest odeprzeć napór niegodziwców na planecie Baal.
Za pomocą jednostek kwatery głównej (HQ units) siostry mogą skorzystać ze Wsparcia Imperatora (Emperor's Guidance), dzięki czemu strzelają pociskami z niespotykaną celnością i zadają większe obrażenia.
Oddanie i wiara wzmacniają krew męczenników. Nikt nie pojął tego lepiej niż potężna Kanoniczka (Canoness). Przewodzi swoim siostrom w sprawach wiary i obowiązku chroniona przez święte Celestianki (Celestian Sacresants). Każde życie poświęcone chwalebnej służbie Imperatorowi (Emperor) motywuje ją do coraz to wspanialszych czynów na polu bitwy i poza nim. Siostry z Zakonu z nabożną czcią traktują życia oddane Imperatorowi (Emperor), a każde z nich pomaga im osiągać wspaniałe czynny i chroni je nawet przed najgroźniejszymi ciosami.
Kanoniczka (Canoness) może pobłogosławić sojuszników lub przekląć wrogów, korzystając ze wzmocnionych zdolności wiary. Już sama jej pogarda jest potężną bronią, będącą w stanie zastraszyć niewiernych. Święte Celestianki (Celestian Sacresants) dzierżą solidne tarcze, którymi chronią kanoniczkę (Canoness) przed obrażeniami.
W Zakonie służą nie tylko wierne siostry. Te, które zgrzeszyły w oczach Imperatora (Emperor), wciąż mogą odpokutować za swe zbrodnie, służąc w oddziałach arkobiczowników (Arco Flagellants). Jeśli siostra zdecyduje się na pokutę w ich szeregach, otrzyma szansę złożenia przysięgi Repentii (Repentia). Poświęcenie, z którym Siostry Repentii (Sisters Repentia) walczą o odzyskanie łaski Imperatora (Emperor), nie ma sobie równych – na polu bitwy są nieustraszone i jedyne, na czym im zależy, to zasłużyć na wybaczenie. Duch Imperatora (Emperor) może pomóc im osiągnąć nadludzką wytrzymałość, na krótko zwiększając ruch Sióstr Repentii oraz sióstr walczących u ich boku.
Członkinie Adepta Sororitas walczą w imieniu biednych, słabych, bezbronnych i uciśnionych. Siostry szpitalniczki (Sisters Hospitallers) wyrażają swoją miłość do ludu Imperatora (Emperor) poprzez uzdrawianie chorych i leczenie rannych. Choć potrafią być równie groźne, co inne siostry, na polu bitwy szpitalniczki często znajdują się w tylnych szeregach, gdzie zajmują się poważnie rannymi i zwalczają działanie śmiertelnych trucizn. Błyskawicznie stawiają na nogi krytycznie ranne jednostki, aby te mogły wrócić do walki i szukać dalszej chwały w służbie Imperatora (Emperor). Siostry szpitalniczki (Sisters Hospitallers) przywracają punkty zdrowia towarzyszom broni i usuwają z nich efekty statusu, a jednocześnie same są sprawnymi jednostkami bojowymi.
Gdy potężny pancerz bojowy najwyższych cnót (Paragon Warsuit) przy pomocy potężnego ostrza bojowego sieje spustoszenie w szeregach wroga, egzorcysta (Exorcist) strzela gradem pocisków w znajdujące się dookoła jednostki. Dodatek Adepta Sororitas DLC pozwala Ci dowodzić 15 błogosławionymi jednostkami zakonu, które gotowe są na bitwy w ramach trybów potyczki (Skirmish), wieloosobowego (Multiplayer), supremacji planetarnej (Planetary Supremacy), a także nowego trybu demonicznej inwazji (Daemonic Incursion).
Każda jednostka ma wyjątkowe i wspaniale zaprojektowane modele oraz zdolności. Oprócz nich w dodatku znajdziesz także nowe zdolności kwatery głównej (HQ abilities), dostępne dla całej frakcji.