Warhammer 40,000: Battlesector – Sisters of Battle
Yürekleri ve amaçları saf olan Adepta Sororitas, bebeklikten itibaren yalnızca İmparator'a kulluk etmek üzere yetiştirildiler. Sisters of Battle olarak bilinen, fanatik bağlılıklarını kendilerine kalkan yapmış bu kız kardeşler, en yoğun çatışmalarda kahramanca ve emin adımlarl...
Yürekleri ve amaçları saf olan Adepta Sororitas, bebeklikten itibaren yalnızca İmparator'a kulluk etmek üzere yetiştirildiler. Sisters of Battle olarak bilinen, fanatik bağlılıklarını kendilerine kalkan yapmış ve insan kapasitesinin sınırlarına dayanan bir disiplinle yetiştirilmiş bu rahibeler, en yoğun çatışmalarda kahramanca ve emin adımlarla ilerlemeye devam ediyor. Her türlü sapkınlığın karşısında duran rahibeler, zaman ve mekân fark etmeksizin karşılaştıkları sapkınlıkların kökünü kazımak için var güçleriyle savaşırlar.
Zengin ve uzun bir tarihe sahip bir tarikat olan Adepta Sororitas, her daim İmparator'un hizmetinde olmuştur. Sarsılmaz inançları ve sıkı eğitimleri, onlara Imperium'a hizmet edenler arasında nadir görülen bir zihinsel metanet sağlar. Belki de bizzat İmparator'un ruhundan gelen bu ilahi koruma, her bir rahibe kardeşi dünyevi, din dışı ve sapkın olan her şey karşısında yıkılmaz bir kale haline getirir. Tarikat'ın 15 birimi, Baal'da layık olmayan herkesi geri döndürmeye hazır.
Rahibeler, Karargâh (HQ) birimleri aracılığıyla İmparator'un Rehberliği'ni (Emperor's Guidance) çağırarak görünüşe göre olağanüstü bir isabet oranına sahip ve daha büyük hasar veren mermiler ateşleyebilirler.
Bağlılık ve inanç, şehitlerin kanına güç katar. Kimse bunu kudretli Canoness'ten daha iyi anlayamaz. Celestian Sacresants'ın korumasındaki Canoness, inanç ve görev konularında kız kardeşlerine liderlik eder. İmparator'a şanlı bir şekilde hizmet ederken verilen her can, onu hizmette ve savaşta daha büyük başarılara götürür. Rahibelik, İmparator için verilen canları kutsar ve onları daha büyük başarılara teşvik edip en ölümcül darbelerden korur.
Canoness, güçlendirilmiş inanç yetenekleriyle müttefiklerini kutsayabilir veya düşmanlarını lanetleyebilir. Küçümseyici bakışları bile, sadakatsizlerin gözünü korkutan güçlü bir silahtır. Celestian Sacresant'lar, onu hedef alacak herhangi bir hasarı bertaraf eden güçlü siperler taşırlar.
Rahibeliğe hizmet edenler sadece inançlılar değildir. İmparator'un gözünde günah işlemiş olanlar, Arco Flagellant olarak savaşta hizmet ederek suçlarının kefaretini ödeyebilirler. Kefaretini ödemek isteyen rahibelere, yemin ederek Repentia'ya katılma şansı verilir. Sisters Repentia'nın İmparator'un lütfunu geri kazanma konusundaki bağlılığı sonsuzdur, hiçbir korkuları yoktur ve yalnızca savaşta yaptıklarıyla af dilerler. Ruhu, onlara insanüstü dayanıklılık sağlayabilir, bu sayede kendi hareketleri ve yanlarında savaşan kız kardeşlerinin hareketleri kısa süreliğine hızlanır.
Adepta Sororitas, fakirlerin, güçsüzlerin, çaresizlerin ve ezilenlerin şampiyonlarıdır. Sister Hospitallers, hastaları ve yaralıları iyileştirerek İmparator'un halkına olan sevgilerini ifade ederler. Savaş alanında mevkidaşları kadar ölümcül olsalar da, genellikle arka saflarda yer alır ve ağır yaraları iyileştirip ölümcül zehirleri önlerler. İmparator'a daha çok hizmet etmek ve onun gözünde daha fazla şan kazanmak için ağır yaralıları iyileştirerek hızla ön saflara döndürürler. Sisters Hospitallers, savaşan kardeşleri için can yenileyebilir ve üzerlerindeki durum etkilerini kaldırabilir, ayrıca kendi kendilerine yetebilen birimlerdir.
Kudretli Paragon Warsuit, devasa savaş kılıcıyla düşmanlarını yerle bir ederken, Exorcist de etrafına füzeler yağdırıyor. Adepta Sororitas DLC'sinde Skirmish, Multiplayer (Çok Oyunculu), Planetary Supremacy ve yeni Daemonic Incursion modlarında tarikatın savaşa hazır ve nazır, kutsanmış 15 birimini komuta edeceksin.
Her birim, kendi benzersiz ve incelikle hazırlanmış modelleri ve yeteneklerinin yanı sıra, bir bütün olarak fraksiyona özel yepyeni Karargâh yetenekleriyle birlikte gelir.