Warhammer 40,000: Battlesector – T'au
Drużyna z pancerzami XV8 Crisis to ciężkozbrojna elita gotowa wykorzystać bogaty arsenał przeciw każdemu, kto stanie jej na drodze. Nikt nie może czuć się pewnie, gdy na polu bitwy pojawiają się pancerze XV25 Stealth – ich działka rozrywające i blastery fuzyjne potrafią wyeliminować najtwardsze cele.
Pancerz bitewny XV88 Broadside korzysta z nowoczesnych czujników, które na bieżąco analizują napotkanych wrogów, zapewniając pilotowi mnóstwo informacji o ich słabych punktach.
Żaden wróg nie zdąży zareagować, gdy zbliży się do niego pancerz bitewny XV95 Ghostkeel z aktywnym polem kamuflującym.
Unieszkodliwienie pancerza bitewnego XV104 Riptide jest prawie niemożliwe. To zasługa generatora tarczy, który w wielkim stopniu zwiększa szanse na przetrwanie.
Agresywny i strategicznie uzdolniony dowódca T'au może pilotować duże, ciężkozbrojne pancerze bojowe Enforcer lub wysoce mobilne pancerze Coldstar. Pierwszy (Enforcer) korzysta z działka rozrywającego, drugi zaś (Coldstar) z szybkostrzelnego działka rozrywającego oraz miotacza ognia. Dowódcy T'au to bohaterowie imperium T'au, a zarazem jego najskuteczniejsi wodzowie. Jako wytrawni stratedzy kierują działaniami wojsk z wielką wprawą, zadając wrogom maksymalne straty.
Wszystkie jednostki posiadają charakterystyczne, starannie zaprojektowane modele oraz unikalne umiejętności specjalne. Dodatkowo gracze mogą korzystać z nowych umiejętności kwatery głównej (ataku rakietą naprowadzającą, ataku Mantą i orbitalnej wiązki jonowej), które zapewniają korzyści całej frakcji.