Warhammer 40,000: Battlesector - T'au
T'au'lar Battlesector'da savaşmaya hazır! Genç ve teknolojik olarak gelişmiş ırk, Warhammer 40,000: Battlesector'ın en yeni oynanabilir grubudur. Greater Good'u galaksideki tüm türlere ulaştıracak on dört yeni birim mevcut.
Pathfinder'lar savaş alanını Fire Warrior Strike ve Fire Warrior Breacher ekiplerine hazırlamak için keşif yapar. Gelişmiş hedef boyama teknolojileri sayesinde en hareketli hedefleri bile vurabilirler. Bu ekipler, saflarındaki varlığı onlara daha istekli bir şekilde savaşmaları için ilham kaynağı olan Cadre Fireblade tarafından savaşa sokulmuştur.
XV8 Crisis Battlesuit ekibi, geniş silah yelpazesi sayesinde önlerine çıkan herkesi yok etmeye hazır, zırhlı bir seçkin ekiptir. Ayrıca hiç kimse hedeflerini patlayıcı top veya füzyon ateşleyici ile ortadan kaldırmaya hazır XV25 Stealth Battlesuits ekibinin gizli saldırılarına karşı güvende değildir.
XV88 Broadside Battlesuit, savaş alanındaki düşmanları sürekli olarak analiz eden ve pilotun işine yarayacak çok sayıda zayıf nokta gösteren yüksek teknolojili bir sensöre sahiptir.
XV95 Ghostkeel Battlesuit düşmanlara Camouflage Field etkin bir şekilde yaklaştığında artık bir karşılık vermeleri için çok geçtir.
XV104 Riptide Battlesuit'i alt etmek neredeyse imkânsızdır. Shield Generator'ı, savaş alanında hayatta kalma kabiliyetini artırır.
Ethereal, T'au türünün beşinci sınıf üyesidir ve seçkin bir yönetici birliği meydana getirmektedir. Kendisine doğaüstü sayılabilecek bir dayanıklılık sağlayan Sense of Stone ile savaş alanında hızlı ve sessizce hareket etmesini sağlayan Zephyr's Grace, Ethereal'ı yılmaz ve ilham verici bir lider yapar.
Stratejik ve agresif olan T'au Commander, ağır zırhlı bir Enforcer Battlesuit'i veya yüksek manevra kabiliyetine sahip bir Coldstar Battlesuit'i yönetebilir. Burst Cannon (Enforcer) veya High-output Burst Cannon (Coldstar) ve T'au Flamer ile donatılmıştır. T'au Commander'lar, T'au Empire'ın kahramanları ve en etkili liderleridir. Stratejik sanatların piri olan T'au Commander'lar, komutaları altındaki kuvvetleri ustalıkla yöneterek düşmanlara maksimum hasar vermelerini sağlar.
Her bir birim birbirinden farklı, özenle yapılmış modellere ve özel yeteneklere sahiptir. Buna ek olarak Seeker Missile Strike, Manta Strike ve Orbital Ion Beam gibi tüm grubun yararına olan yepyeni HQ yeteneklerine de sahip olursun.