Warhammer 40,000: Battlesector – Tyranid Elites Pack
Szeregi Tyranidów w Warhammer 40,000: Battlesector zasilają dwie nowe śmiertelnie groźne jednostki: koszmarny władca stada (Broodlord) i siejący spustoszenie strażnik roju (Hive Guard).
Korzystając z potęgi Umysłu Roju (Hive Mind), używa on zdolności psionicznej Parkoksyzm (Paroxysm), aby unieszkodliwić jednostkę w walce, po czym atakuje ją monstrualnymi rozdzierającymi szponami (Monstrous Rending Claws). Gdy władca stada przebywa na polu bitwy, pobliskie genokrady (Genestealers) mogą przedrzeć się przez obronę wrogów przy pomocy jego rozwiniętej telepatii stada (Evolved Brood Telepathy).
Strażnik roju może niszczyć wrogów działem palowniczym (Impaler Cannon) lub działem porażeniowym (Shockcannon). Działa palownicze (Impaler Cannon) wykorzystują jako amunicję telepatyczne bestie odłamkowe, które omijają przeszkody, czyniąc omalże wszystkie formy osłony bezskutecznymi. Działa porażeniowe (Shockcannon) rozdzierają pancerz zmechanizowanych wrogów, powstrzymując czołgi i powalając nawet najsilniejszych drednotów.
Strażnicy roju i władcy stada zostali dodani do kampanii dla pojedynczego gracza Age of Crimson w ramach darmowej aktualizacji. Dlatego walka przeciwko tym jednostkom w kampanii nie wymaga posiadania dodatku.