Warhammer 40,000: Battlesector - Tyranid Elites Pack
İki ölümcül yeni birim Warhammer 40,000: Battlesector'da Tyranid'lere katılıyor: Kâbus gibi Broodlord ve yıkıcı Hive Guard.
Broodlord, yakınındaki avların zihnini durdurma becerisine sahip, yakın dövüşçü bir yıkıcı güç.
Hive Mind'ın kudretini çağıran Broodlord, Paroxysm psişik becerisini kullanarak savaşta bir birimi etkisiz hâle getirir ve Monstrous Rending Claw'larıyla o birimin üzerine atılır. Broodlord savaş alanına adımını attığında, yakındaki Genestealer'lar, Broodlord'un Evolved Brood Telepathy kabiliyetinin yardımıyla düşman savunmalarını akın ederek geçebilir.
Hive Guard, avlarına karşı korkunç bio-cannon'lar kullanan ve iri yarı zırhları olan menzilli birimlerdir.
Hive Guard birimleri, düşmanlarını ortadan kaldırmak için Impaler Cannon ve Shockcannon arasından seçim yapabilir. Impaler Cannon'un telepatik shard-beast mermileri, yakındaki engellerin etrafından geçerek en sağlam siperleri bile kullanışsız kılar. Shockcannon'lar mekanize düşmanların zırhını havaya uçurur, istikametleri üstündeki tankları durdurur ve en görkemli dreadnought'ları bile dize getirir.
Bu DLC'de Broodlord'u ve Hive Guard'ı, tek oyunculu Skirmish'ine ve çok oyunculu ordularına ekleyebilirsin.
Broodlord ve Hive Guard, ücretsiz güncelleme olarak Kızıl Şafak Çağı'nın (Age of Crimson Dawn) tek oyunculu hikâye moduna eklendi. Bu nedenle, hikâyede bu karakterlere karşı savaşmak için DLC'ye sahip olman gerekmez.