Warhammer 40,000: Battlesector
Warhammer 40,000: Battlesector, 41. Milenyumun karanlık evreninde geçen, yüksek tempolu sıra tabanlı strateji oyunudur. Birliğini seç, ordunu geliştir, güçlü kahramanları savaşa alanına çıkar ve zafere ulaşmak için üstün stratejiyi, müthiş yetenekleri ve yıkıcı silahları kullan.
Devastation of Baal'dan sonrasını keşfeden destansı tek oyunculu hikâyeyi deneyimle. Çavuş Carleon ve dostlarının Baal Secundus'u Tyranid istilasından kurtarmasına yardımcı ol ve asil Blood Angels'ın onurunu koru.
Skirmish modunda seçtiğin haritalarda Baal topraklarında savaş. Yöneteceğin ulusu ve savaşacağın ulusu seç. Birimlerini, kahramanlarını ve donanımlarını seçerek ordunu tamamen özelleştir. Üç farklı hedef türü bulunmaktadır: Exterminatus, Conqueror ve Strategic Command.
Planetary Supremacy, sonuca sen, yani oyuncunun karar vereceği, Battlesector için sürekli genişleyen planımızın bir parçası olarak ücretsiz bir güncellemeyle sunulan fetih türünde bir Çarpışma (Skirmish) hikâyesidir.
Favori ulusunun komutasını eline al ve prosedürel olarak oluşturulmuş bir dizi Çarpışma (Skirmish) savaşında gezegeni fethet. Zafere ulaşmak için daha fazla karo ele geçir, stratejik kaynaklar elde et ve ordunu genişlet. Ardından, Çarpışma (Skirmish) savaşlarında düşmanlarını yıkıma uğrat.
Daemonic Incursion, Sisters of Battle Faction Paketi ile birlikte çıkan ücretsiz bir güncellemenin parçası olarak tüm Battlesector oyuncularına sunulan tek oyunculu bir moddur. Daemonic Incursion'da, Khornate iblisleri kan dökmek, kafatasları toplamak ve ordularını alt etmek için akın akın gerçek uzaya (realspace) giriş yapıyor. Daemonic Incursion bir savunma modudur, amacın ise oldukça basit: HAYATTA KAL!
Düşmanlarını ortadan kaldırmak için Sanguinary Priest, Librarian Dreadnought ve Hive Tyrant gibi ikonik birimleri yönet. Düşmanının sonunu getirmek için 60'ın üzerinde yeteneği ve 50'nin üzerinde silahı kullan.
Her grup bir Surged birim ortaya çıkarabilecek eşsiz bir Momentum sistemine sahiptir. Surge özelliğini kazanan birimler, insanüstü eylem zincirleri yapabilir veya yeteneklerini daha da geliştirme fırsatını kullanabilir.
Gruba özel hava desteği yeteneklerini çağırmak için Command Points kullan. Blood Angels Stormraven, füze yağdırarak xeno'ları yok edebilir veya düşman hatlarının arkasındaki deneyimli Assault Marine birliğine derin bir saldırı yapabilir. Tyranid Harpy ise Sonic Screech yeteneğiyle düşman savunmasını kırabilir veya ölümcül Spore Mines ile savaş alanını mayın tarlasına çevirebilir.
Canlı ve eş zamansız çok oyunculu ya da sırayla oynama modlarıyla arkadaşlarını savaşa çağırabilirsin.