A flawless soul entrusted with one of the Grey Knights’ most heinous possessions: the Black Blade of Antwyr. Add Garran Crowe to your Strike Force and bring righteous fury against all foes, be they Cultist or Daemonkind.
Transport yourself to the Warhammer 40,000 universe with the epic tracks (plus one bonus track) from the game. Brought to you by famed composer Doyle W. Donehoo.