Nieskazitelna dusza, której powierzono jeden z najohydniejszych skarbów Szarych Rycerzy: Czarne Ostrze Antwyra. Dodaj Garrana Crowe'a do swojej grupy uderzeniowej i sprowadź sprawiedliwą furię na wszystkich wrogów – Kultystów i Demony.
Przenieś się do uniwersum Warhammer 40,000, słuchając epickich utworów (w tym także utworu dodatkowego) z gry. Całość stworzył słynny kompozytor Doyle W. Donehoo.