Gri Şövalyelerin en çirkin varlıklarından birinin zimmetindeki kusursuz bir ruh: Antwyr'in Kara Kılıcı. Saldırı Gücüne Garran Crowe'u ekle ve ister Tarikatçı ister İblissoyu olsun tüm düşmanlara karşı haklı bir öfke saç.
Oyundaki destansı parçalarla (artı bir bonus parça) kendini Warhammer 40,000 evrenine taşı. Ünlü besteci Doyle W. Donehoo besteledi.