Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Duty Eternal
Büyük beğeni toplayan taktiksel sıra tabanlı RPG oyununun ilk büyük DLC'sinde yeni görevleri, güçlü bir ilave sınıfı ve Nurgle kuvvetlerini parçalamanın yepyeni yollarını tecrübe et. Efsanevi Dreadnought'ın yıkıcı ateş gücünü kullan. Korku salan Teknoloji Piyadeleriyle Saldırı Gücünü destekle ve Baleful Edict köprüsündeki ek mücadelelerin üstesinden gelerek dev ödüller kazan.
Serpilme, mutasyon geçirdi. Adeptus Mechanicus'a yardım ederek ve musibeti durdurarak kontrolden çıkan Teknofagi Salgınının üstesinden gel. Bu görevlerde güçlü yeni araçların kilidini açacak, strateji kurmanın yeni yollarını keşfedecek ve yıldızlardaki seferinde ilerledikçe korkutucu yeni düşmanlarla savaşacaksın.
Bu yeni tehdide karşı, herhangi bir Teknofagi Salgını görevinde beşinci manga üyesi olarak katılabilen, saygıdeğer bir ulu yürüyen savaş robotu olan gürleyen Dreadnought ile savaş. Savaşın vücut bulmuş hâli olmak için onu çok çeşitli müthiş silahlarla özelleştir. Ölen Gri Şövalyeler, Dreadnought pilotluğunu üstlenerek İmparator adına savaşmaya devam edebilir.
Yeni Teknoloji Piyadesi sınıfıyla Makine Tanrısını çağır ve taktiksel seçeneklerini büyük ölçüde genişlet. Bu vahşi savaşçılar, silah arkadaşlarına yardım etmek için çok çeşitli Savaş Hizmetçilerini kullanan makine ustalarıdır: Bombardımancılar geniş menzilli patlamalar gerçekleştirirken Gedikçiler vahşi yakın dövüş saldırılarıyla zırhı kırar.
Gladius Fırkateyniyle Tyrtaeus Sektöründeki Nurgle kuvvetlerinin peşine düş. Bu refakatçi yıldız gemisi, uzak konumlarda doğrudan Baleful Edict üzerinden yönlendirilen yeni keşiflerin yapılmasına ve Gri Şövalyelerin birden fazla cephede savaşmasına olanak sağlar. Bir sonraki görevin olarak hangisini üstleneceğin sana kalmış. Yüksek risk, yüksek ödül demektir.
Her seferi heyecan verici yeni oynanış özellikleriyle renklendir. Yeni Arkeoteknoloji kaynağıyla güçlerini geliştir ve savaş alanındaki hünerlerini artır. Saygın Teknoloji Rahibi Dominus Lunete'yi özel bir göreve gönder ve Teknofagi temalı Çarpıtım Akını Etkinliklerinin içine dal.