Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Execution Force
Unleash the power of the elite Officio Assassinorum! Command four new playable units with unparalleled skills. Stand firm against insidious Tentarus Hives on unsettling new maps and engage in intense new boarding missions against the corrupted Death Guard.
Unleash the Emperor’s judgement as a new threat casts a shadow over the galaxy. Execution Force introduces the elite Officio Assassinorum, a secretive, deadly force capable of eliminating high-value targets with surgical precision. Utilise their unparalleled stealth and lethal arsenal to turn the tide of battle as you face a new danger in the form of the Tentarus Hive.
Alongside this, take the fight to the forces of Nurgle as you unleash your strike force into the heart of enemy cruisers in brand-new Boarding Action missions, disabling them and claiming the spoils of victory.
Command four brand-new playable units from the Officio Assassinorum. Harness unique skills and unleash devastation using agents of the Vindicare, Eversor, Culexus, and Callidus Temples. These fearsome operatives bring unparalleled skills and abilities to the battlefield once requisitioned through progressing a timeline event in the main campaign.
Encounter new challenges, formidable foes, and experience new threats as you take up arms for the Imperium and destroy dangerous new Tentarus Hives which have festered across the galaxy.
Brace yourself for intense battles and harrowing encounters as you confront this insidious threat head-on. Prepare to uncover the dark secrets behind the Tentarus Bloom and protect the galaxy from its vile clutches as you explore five new maps that bring the eerie atmosphere of this hive to life.
Brace yourself for intense battles within the bowels of chaos-infested cruisers. Engage Death Guard in thrilling Boarding Actions and wage war in the close-quarters chaos of their twisted vessels.
All Death Guard Cruiser encounters now have the option to engage in onboard combat directly. Fight back against Nurgle’s grasp across the Tyrtaeus sector by hunting down their ships, dispatching your squad to disable power generators and reaping the rewards.
Gear up for battle with brand-new weapons and armour for your Grey Knights. Prepare to dominate the battlefield with cutting-edge gear that will turn the tide of war in your favour.