Warhammer 40,000: Chaos Gate – Daemonhunters – Execution Force
Uwolnij moc elitarnej grupy Officio Assassinorum! Obejmij dowództwo nad czterema nowymi grywalnymi jednostkami o niezrównanych umiejętnościach. Staw czoła nikczemnym kopcom Tentarus na nowych, niepokojących mapach i weź udział w emocjonujących misjach abordażowych przeciwko Gw...
Wykonaj wyrok Imperatora i zmierz się z nowym galaktycznym zagrożeniem. Pakiet „Execution Force” wprowadza do gry Officio Assassinorum – śmiertelnie niebezpieczny, tajny elitarny oddział zdolny do likwidacji celów wysokiego priorytetu z chirurgiczną precyzją. Wykorzystaj jego niezrównane zdolności działania w ukryciu i śmiercionośny arsenał, aby przechylić szalę zwycięstwa w starciu z nowym zagrożeniem – kopcem Tentarus.
Staw czoła siłom Nurgle'a i wyślij grupę uderzeniową w samo serce krążowników wroga podczas zupełnie nowych misji abordażowych, aby zneutralizować wrogie jednostki i zdobyć łupy.
Przejmij dowodzenie nad czterema całkowicie nowymi grywalnymi jednostkami zasilającymi szeregi Officio Assassinorum. Wykorzystaj ich niepowtarzalne umiejętności i siej zniszczenie z pomocą agentów ze świątyń Vindicare, Eversor, Culexus i Callidus. Ci groźni operatorzy wykazują się niezrównanymi umiejętnościami na polu bitwy – aby ich zwerbować, zrób postępy w wydarzeniu na osi czasu w głównej kampanii.
Zmierz się z nowymi wyzwaniami, budzącymi grozę wrogami i nieznanymi wcześniej niebezpieczeństwami, walcząc dla Imperium i niszcząc kopce Tentarus, które rozprzestrzeniły się po galaktyce niczym zaraza.
Przygotuj się na zacięte bitwy i wstrząsające starcia, podczas których staniesz twarzą w twarz z tym nikczemnym zagrożeniem. Odkryj mroczne tajemnice wykwitu Tentarus i obroń galaktykę przed jego plugastwem, eksplorując pięć nowych map nadających rozgrywce realistyczną atmosferę grozy.
W przypadku wszystkich starć z krążownikami Gwardii Śmierci dostępna jest teraz opcja bezpośredniej walki na pokładzie. Zwalcz siły Nurgle'a w sektorze Tyrtaeus – namierz statki wroga i wyślij swój oddział, aby wyłączyć generatory mocy oraz zdobyć nagrody.