Warhammer 40,000: Chaos Gate - Daemonhunters - Orijinal Oyun Müziği
Oyundaki destansı parçalarla (artı bir bonus parça) kendini Warhammer 40,000 evrenine taşı. Ünlü besteci Doyle W. Donehoo besteledi.