Warhammer 40,000: Chaos Gate – Deathwatch
Zostań dowódcą najbardziej elitarnych łowców obcych w Imperium w brutalnej, turowej taktycznej grze RPG. Jesteś Inkwizytorem Straży Śmierci – każdy oddział, który zbudujesz, i każda podjęta decyzja kształtuje losy sektora obleganego przez Kulty Genokradów, Orków, T'au i siły Chaosu.
Bezpośrednia kontynuacja Chaos Gate – Daemonhunters jeszcze bardziej udoskonala rozgrywkę docenionej przez krytyków pierwszej gry. Wyraźniejsza tożsamość klas, nowe możliwości personalizacji i komponowania oddziałów oraz większa różnorodność misji i jednostek przekładają się na bardziej wnikliwe wybory taktyczne. Nowe pojazdy – potężny Drednot Redemptor, zwinne Sentinele Zwiadowcze i zahartowany w boju czołg Leman Russ – zapewniają jeszcze bardziej niszczycielskie sposoby na realizację woli Imperatora.
Rekrutuj i personalizuj elitarnych specjalistów z całego Imperium. Łącz klasy, bronie, zdolności i unikalne zakony, by tworzyć oddziały dopasowane do każdej misji.
Walcz w spustoszonych wojną światach sektora Tyrian przeciwko siedmiu odrębnym frakcjom wroga. Każda z nich stawia przed tobą unikalne wyzwania – inne zachowania, inne wyzwania na polu bitwy, inne wymagania taktyczne. Ty i twój oddział musicie się dostosować albo zginiecie.