Warhammer 40,000: Chaos Gate – Deathwatch
Bu vahşi, tur tabanlı taktiksel RYO'da Imperium'un elit uzaylı avcılarına önderlik et. Deathwatch Engizisyoncusu olarak kurduğun her birlik ve verdiğin her karar; Genestealer Hivecult, Ork, T’au ve Kaos kuvvetlerinin kuşatması altındaki sektörün kaderini şekillendirecek.
Chaos Gate – Daemonhunters'ın ikinci bölümü, büyük beğeni toplayan ilk oyunun heyecanını aynı şekilde sürdürüyor. Daha geniş sınıf tanımı, yeni birlik özelleştirme ve diziliş işlevleri, çeşitli görevler ve birim yelpazesi, taktiksel seçimlerine yeni bir boyut katacak. Heybetli Redemptor Dreadnought, çevik Scout Sentinel ve kıdemli savaş tankı Leman Russ gibi yeni araçlar, İmparator'un emirlerini yerine getirmek için yeni ve son derece yıkıcı yollar sunacak.
Imperium'un dört bir yanında elit uzmanları ekibine kat ve dilediğince özelleştir. Sınıfları, silahları, kabiliyetleri ve benzersiz bölümleri harmanlayarak her bir görev için biçilmiş kaftan olacak birlikler hazırla.
Tyrian topraklarının savaşlarla yoğrulmuş dünyalarında yedi farklı düşman grubuyla kozlarını paylaş. Her bir düşman ordusu kendilerine has davranışları, cephe direnci ve taktiksel hazırlık gerekliliklerine sahip. Timinle birlikte uyum sağlamazsan ufuktaki tek kader mutlak yok oluş olacak.
Tamamen muharebeye odaklanmak isteyen komutanlara özel yeni Skirmish Mode ile bağımsız savaşlar seni bekliyor. Ölüm Timini oluştur, yeni birlik dizilimlerini dene, farklı taktikler keşfet ve yeni karşılaşmalarda seçtiğin fraksiyonlarla mücadele et. İster stratejini geliştir, ister sınırları zorla; Skirmish Mode ile kontrol tamamen senin elinde.