Warhammer 40,000: Gladius – Adepta Sororitas
Do wojny o Gladius Prime dołącza nowa frakcja – Adepta Sororitas – wraz z 18 nowymi jednostkami oraz unikalną mechaniką rozgrywki. Adepta Sororitas, znane również jako Sisters of Battle, to zbrojne ramię kościoła Adeptus Ministorum.
Adepta Sororitas, znane również jako Sisters of Battle, to zbrojne ramię kościoła Adeptus Ministorum. Członkinie tej organizacji charakteryzują się czystym sercem i fanatycznym oddaniem – najwyższą wartością jest dla nich Cesarz. Prowadzą one święte placówki wszędzie tam, gdzie pomocy mogą potrzebować Jego poddani. Dbają o ubogich i chorych, a ponadto głoszą Jego cześć każdemu, kto zechce ich wysłuchać. Niektórzy nie zasługują jednak na pomoc i dobrą nowinę – osoby takie czeka jedynie miłosierna śmierć.