Warhammer 40,000: Gladius - Assault Pack
The Assault Pack greatly expands your tactical options by introducing a new unit for each faction.
These new units are entirely focused on offensive power and mobility. Enact new tactics and bold new aggressive strategies by fielding them on the wartorn surface of Gladius.