Warhammer 40,000: Gladius — Assault Pack
Pakiet „Assault Pack” znacząco rozszerza Twoje możliwości taktyczne poprzez wprowadzenie nowej jednostki dla każdej frakcji.
Wszystkie nowe jednostki łączy jedna cecha wspólna, będąca ich najważniejszym atutem — ofensywna moc i mobilność. Stosuj nowe taktyki i odważne, agresywne strategie, wystawiając je na zniszczoną wojną powierzchnię planety Gladius.