Warhammer 40,000: Gladius - Assault Pack
Assault Pack, her bir fraksiyon için oyuna yeni bir birim ekleyerek taktiksel seçeneklerini çok büyük ölçüde genişletiyor.
Bu yeni birimler tamamen saldırı gücüne ve hareketliliğe odaklanıyor. Bu birimleri Gladius'un savaşlarda harap olmuş yüzeyinde sahaya sürerek yeni taktikleri ve cüretkâr yeni agresif stratejileri dene.