Warhammer 40,000: Gladius - Chaos Space Marines
Imperium'a duydukları nefretten güç alan bu fraksiyon intikamını almadan durmayacak. Cehennemden gelen makineleri sahaya süren, Warp güçlerini kullanan ve binlerce savaşın deneyimine sahip olan bu kadim savaşçılar onlara karşı gelen herkesi öldürerek ve köleleştirerek Gladius Prime'ı fethetmeye hazır. Warmaster'ları ve onların Dark God'ları adına.
Savaşta kendini kanıtlayan savaşçılara Dark God'lar tarafından lütuf bahşedilebilir ve hatta Daemon Prince rütbesine yükselebilirler. Ancak unutma, Tanrıların sağı solu belli olmaz ve bu şerefe layık görülmeyenler bir Chaos Spawn'a dönüştürülebilir.
Chaos Space Marine'ler Imperium'da Corpse-Emperor ile 10.000 yıl boyunca savaştılar. Imperium'un tüm hizmetkârları onların baş düşmanlarıdır. Bu yüzden tüm Chaos Space Marines birimlerinin Space Marine birimlerine karşı savaş deneyimi bulunur ve onlara karşı savaşırken artırılmış moral ve yakın dövüş isabet oranına sahip olurlar.
Chaos şehirleri Dark God'ların ismini yüceltmek ve Tanrılar adına halka zulmetmek için tasarlanmıştır. Chaos Space Marine'ler, tapılan Tanrı'ya bağlı olarak değişen ve önemli güçlendirmeler sağlayan kutsal olmayan ritüeller için popülasyonu bir kaynak olarak kullanabilir.
Dört Chaos God'dan birine tap ve tekil birimlere kalıcı ve eşsiz güçlendirmeler sağlamak için etki puanı harca. Dark God'lar cömerttir!