Warhammer 40,000: Gladius - Craftworld Aeldari
The Craftworld Aeldari enter the fray with 19 new units and unique gameplay mechanics.
The Craftworld Aledari roster of units is extremely versatile: Aeldari units are absolutely lethal from a distance, but you won't lack for deadly close combat options either.
Exploit the Webway Gates to achieve incredible mobility on the battlefield, but be wary, for Aeldari lives are rare and precious and any loss will be felt greatly.
Exploit your knowledge of webway gates to activate them and move swiftly across the battlefield.
Found a city on top of an activated webway gate to fortify Craftworld Aeldari’s presence on Gladius.
Reduced city growth rate. The last remnants of a people whose mere dreams once overturned worlds and quenched suns.
Focus the Aeldari’s spiritual consciousness to experience a period of increased loyalty towards your cause.
The Aeldari loathe and fear She Who Thirsts above all else, increasing their accuracy, but also the damage taken when fighting the forces of Chaos.