Warhammer 40,000: Gladius - Craftworld Aeldari
Craftworld Aeldari, 19 yeni birim ve benzersiz oynanış mekanikleriyle mücadeleye katılıyor.
Craftworld Aledari birim havuzu her işi yapabilen birimlerle dolu: Aeldari birimleri uzaktan kesinlikle ölümcül ancak yakın dövüş seçeneklerinde de bu özelliklerinden hiçbir şey kaybetmiyor.
Webway Gate'lerden faydalanarak savaş alanında inanılmaz bir hareketlilik kazan ancak dikkatli ol çünkü Aeldari hayatları nadir ve kıymetlidir, bu yüzden her bir kayıp büyük bir iz bırakır.
Webway gate'lerle ilgili bilgilerinden faydalanarak onları etkinleştir ve savaş alanında hızlıca hareket et.
Etkinleştirilmiş webway gate üzerinde bir şehir kurarak Craftworld Aeldari'lerin Gladius'taki varlığını güçlendir.
Davan için bir süreliğine yükseltilmiş sadakati deneyimlemek için Aeldari'lerin ruhsal bilinçlerine odaklan.
Aeldari'ler her şeyden çok She Who Thirsts'ten tiksinir ve korkarlar. Bu onların isabet oranını yükseltirken Chaos'un güçleriyle savaşırken aldıkları hasarı da artırır.