Warhammer 40,000: Gladius - Drukhari
"O zamanların nasıl olduğunu sordum. Her şeyin güllük gülistanlık olduğunu söylediler. Uyarıcılara dönüştürülmek için yok edilen koca uygarlıklar. On yıllar süren eğlenceler için tüm enerjisi sömürülen yıldızlar. Ah, İmparatorluğun son günlerinde, She-Who-Thirsts her şeyi darmaduman etmeden önceki zamanlarda hayatta ve güçlü olmak..."
Power from Pain : Acının savaş alanına yayılmasıyla birlikte Drukhari canlanır ve acıdan beslenerek güçlenir. Birimleri tecrübe seviyelerine bağlı olarak ek bonuslar kazanır.
Corsair Outposts : Drukhari, gerçek uzay (realspace) kaynaklarını yağmalamak dışında nadiren Webway'in dışına çıkar. Şehirlerinin büyüme hızı düşüktür ancak daha fazla ileri karakolun kontrol edilmesiyle bu oran iyileştirilebilir.
Raid from the Webway : Drukhari Webway'den hızla saldırı gerçekleştirir ve yağmaladıklarıyla birlikte ortadan kaybolur. Geçici portallar oluşturup Webway Gate'leri etkinleştirerek baskın ekibini harita üzerinde hareket ettirmek için nüfuzunu (influence) kullan.
Raider Fortress : Aeldari ve Drukhari Webway'e erişim için sürekli savaş halinde. Güçlerini Gladius Prime üzerinde kullanmana imkân sağlayan aktif Webway Gate'lerde şehirler kur.
Soul Hunger : Drukhari'nin topladığı ruhlar, şeytani planları için kullandıkları paha biçilmez bir kaynaktır. Bir düşman birimini yok ettiğinde, ekonomik güçlendirmeler ve savaş etkileriyle takas edebileceğin nüfuzla (influence) ödüllendirilirsin.
Combat Drugs : Drukhari'nin menfur Haemonculi'leri bazı tutsakları güçlü uyarıcılara dönüştürür. Piyade birimleri, nüfuz (influence) ve can karşılığında rakiplerini alt etmelerine olanak tanıyan geçici güçlendirmeler elde edebilir.
Betrayal Culture : Drukhari habis bir ırktır ve yalnızca devasa bir zenginlik onları hizmet etmeye ikna edebilir; tabii ki onların çıkarlarına da hizmet ettiği sürece. Drukhari şehirlerinin sadakati (loyalty) daha düşüktür ancak nüfuz (influence) toplamak daha fazla sadakat kazandırır.
Blade Artists : Kılıçlar, Drukhari kültürünün her yerinde karşımıza çıkar ve tüm Commorrite'ler bunu genç yaşlardan itibaren öğrenir. Drukhari birimleri yakın dövüşte ilave zırh delme (armour penetration) elde eder.
Raiders Tactics : Drukhari, av olarak gördükleri yeni bir dünyaya saldırırken birliklerini savaş alanına mümkün olduğunca yakın bir yere indirmek için özel olarak tasarlanmış araçlarıyla toplu saldırılar düzenler. Drukhari nakliye araçlarının tümü saldırı araçlarıdır ve Drukhari piyade birimleri araçtan indiklerinde savaş bonusları kazanabilir.