Warhammer 40,000: Gladius - Fortification Pack
The Fortification Pack is a DLC for Warhammer 40.000 Gladius – Relics of War, bringing one new defensive unit to each faction, widely expanding the existing roster.
As war rages on, all the factions engaged in a fierce struggle to dominate Gladius Prime resort to erecting mighty bulwarks and deploying new state-of-the-art defensive weapons.