Warhammer 40,000: Gladius - Lord of Skulls
Bu DLC Lord of Skulls'ı Gladius Prime'ın savaş alanlarında dolaşan, yeni bir tarafsız birim olarak oyuna getiriyor. Dev bir behemoth olan Lord of Skulls oyundaki en güçlü birimlerden biri.
Dev bir behemoth olan Lord of Skulls oyundaki en güçlü birimlerden biri. Lord of Skulls, bir etkinlik sonucu doğacak ve gördüğü her şeyi yok etmeye hazır bir şekilde savaş alanında yer alacak! Muazzam gücüne ve hasarına rağmen olur da onu alt edersen muhteşem bir ödül kazanacaksın...