Warhammer 40,000: Gladius - Reinforcement Pack
Her bir fraksiyon için bir yeni birim, ayrıca tarafsızlara gelen bir birim, savaşta yeni bir rolü üstleniyor ve tüm komutanlar için mevcut stratejik seçenek sayısını artırıyor.