Warhammer 40,000: Gladius — T'au
# Imperium T'au przyłącza się do walki o dominację na Gladius Prime. Kierując się nieustanną potrzebą rozprzestrzeniania i szerzenia filozofii „Większego Dobra” w całej galaktyce, będą dążyć do asymilacji lub eliminacji wszystkich innych ras na planecie.
Dysponując 31 nowymi jednostkami, T'au władają imponującą i zabójczą armią. Dzięki rojom dronów i potężnym pancerzom bitewnym nigdy nie zabraknie Ci opcji taktycznych.
Jedną z najpotężniejszych broni T'au jest ich zdolność do pozyskiwania nowych sojuszników. Dzięki wykorzystaniu posiadanych wpływów potrafią konwertować niektóre neutralne jednostki — takie jak Ogary Krootów czy Skrzydlarzy Vespidów — by stawały po ich stronie.
Podstawowa koncepcja filozoficzna leżąca u serca T'au. Zdemoralizuj swoich przeciwników i zredukuj morale ich jednostek do 0, oddziałując na nich dzięki posiadanym wpływom. Prozelituj i natychmiast zwiększaj liczbę mieszkańców w swoich miastach.