Warhammer 40,000: Gladius - T'au
Galaxy boyunca Greater Good felsefesini genişletmek ve yaymak için durmak bilmeyen bir tutkuya sahip olan T'au Empire, gezegendeki diğer tüm rakip ırkları asimile etmeye veya ortadan kaldırmaya kararlı.
T'au 31 yeni birimle savaş meydanına etkileyici ve ölümcül bir ordu sürebilir. Dron ve güçlü savaş kıyafetleri bolluğu içinde taktiksel seçeneklerin hiç de kısıtlı olmayacak.
T'au'ların en güçlü silahlarından biri yeni müttefikler edinebilme yetenekleridir. T'au'lar etki puanı harcayarak Kroot Hounds ve tamamen yeni Vespid Stingwing gibi belirli tarafsız birimleri kendi davalarına katılmaları için kendi taraflarına çekebilirler.
T'au Savaş Kıyafeti, T'au Fire Caste'in askeri güçlerinin ayrılmaz bir parçasını oluşturan, güçlendirilmiş bir savaş dış iskeletidir. Gelişmiş destek sistemlerini kullanarak bunları özelleştir.
T'au teknolojisinin mucizesi olan ve saldırı, savunma ve taktiksel destek sunabilen pek çok farklı tasarıma sahip dronları savaş meydanına sür. Atış gücünü en etkili seviyeye çıkartmak için Markerlight'lardan faydalan.