Warhammer 40,000: Gladius — Relics of War
Warhammer 40,000: Gladius — Relics of War zabiera Cię do świata terroru i przemocy w pierwszej turowej grze strategicznej 4X osadzonej w uniwersum Warhammer. Zmierz się z wymagającą SI lub współpracuj albo rywalizuj z przyjaciółmi i nieznajomymi z całego świata.